sobota, 21 marca 2015

Nareszcie wiosna...

Wiosna, nareszcie:)
Krokusy w przepięknym kolorze przykuwają wzrok. Zakwitły wrzośce. Sasanki, miodunka, rozchodniki, migdałek, kalina mają duże pąki. Hiacynty i tulipany już lada chwila będą całe na wierzchu.










Nareszcie można wyjść i nie tylko patrzeć. Zakasałam rękawy, przycinałam trawnik przy rabatach, przystrzygłam nowe fryzurki tawułom, pięciornikom, dereniom i tujom. Podlałam bukszpany i migdałka. 


Nie tylko ja pracowałam;)


Mam już w głowie kilka pomysłów na zmiany. Parę roślin zmieni swoje miejsce:)
Moje oczy cieszą już od dwóch miesięcy ciemierniki. Już w wigilię miałam przyjemność oglądania pierwszych pąków:)



W domu zrobiłam kompozycje:)


Grudnik oszalał i kwitnie drugi raz:)

Moje dziecko narysowało węglem takie cudeńko:)


4 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia :)
    aż miło popatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój wiosenny ogród wygląda cudownie ! Szczególnie krokusy swoim nasyconym kolorkiem przyciągają wzrok !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ z Ciebie pracowita istota. skożystałam z zaproszenia na flogu i widzę... cudownie czarujesz rośliny, a jeszcze i fotografujesz. Ogromne brawa. Serdecznie Cię wiosennie pozdrawiam i życzę dużo sloneczka nie tylko w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia.. Zaglądanie tutaj to sama przyjemność. :)))

    OdpowiedzUsuń