niedziela, 17 stycznia 2016

Zimowy czas...

To czas kiedy przede wszystkim planuję różne zmiany w ogrodzie. Mam zamiar poszerzyć kilka rabat, poprzesadzać kilka roślin, niektóre nie są zadowolone ze swojego dotychczasowego miejsca. 
Jednak nie zajmuję się tylko tym. Amatorsko robię projekty ogrodów, nie tylko tych praktycznych. Może pokażę kilka :)






Lubię kamienie w ogrodzie, więc takie też pojawiły się.


Mamy piękną śnieżną zimę, więc grzechem byłoby nie zrobić zdjęć. Robiąc zdjęcia wieczorem, udało się uchwycić ogród w wydaniu nastrojowym:)








Pozdrawiam :)



15 komentarzy:

  1. Ogród w zimowej szacie wygląda bajecznie.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam, faktycznie jest uroczy! nie można oderwać wzroku od oświetlonego i przypruszonego śniegiem świerka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ucieszyłaś moje oczy "śnieżnym ogrodem". W rejonie Holendrowni gdzie mieszkam nie widziano jeszcze śniegu tej zimy.... Tylko w tv pokazują, ze spadnie w nocy tej, lub następnej... Solarki przygotowane, a ptaszęta gniazda wiją i koty się kocą...
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten prawdziwie zimowy piękny, ale i Twoje projekty bardzo ciekawe :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne te Twoje projekty, bardzo naturalne i kolorowe, można też co nieco podpatrzeć. Ja również zimą planuję zmiany w ogrodzie, niektóre później realizuję, a inne wdrażam powoli. Ogród nastrojowy - bajeczny! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię kamienie w ogrodzie, projekty interesujące. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypada pogratulować twórczej inwencji. Projekty znakomite. Mnie najbardziej przypadł do gustu pierwszy i czwarty. To moje klimaty. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak zima i długie wieczory to świetna pora na planowanie zmian w ogrodzie. Już nie długo do wiosny więc najwyższa pora kombinować :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie projekty są świetne choć każdy w trochę innym stylu. Zinowe zdjęcia - zachwycające! Ja też już myślę o nowym sezonie i planuję małe zmiany w ogrodzie. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Informacje mogę udzielić na maila, proszę podać lub napisać prywatną wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
  11. proszę podac swój adres tak żebym mogła się z panią skontaktować

    OdpowiedzUsuń
  12. wysłałam wiadomość na poczte

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne projekty ogrodów !! Jestem zachwycona kompozycją z oczkiem wodnym! Bardzo chciałabym mieć malutkie oczko wodne...!
    Piękne zimowe zdjęcia !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne, a szczególnie podoba mi się pomysł z czwartego zdjęcia. Zima śnieżna jest śliczna, ale lepiej niech już przyjdzie wiosna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe projekty, wyglądają pięknie i malowniczo.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń